Reklamacje
Kupiłem worki do odkurzacza i nie pasują one do mojego modelu odkurzacza.
Taka sytuacja może się zdarzyć nawet w przypadku wysokiej jakości produktów. Jesteśmy tu po to, aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli nie uda nam się rozwiązać problemu telefonicznie ani mailowo, towar odeślij na nasz adres w terminie reklamacji (3 miesiące). Płatność za zamówienie zwrócimy Ci na rachunek lub wymienimy towar. Prosimy o opisanie wad w formularzu reklamacyjnym, abyśmy mogli poinformować producenta. Przyczyni się to do poprawy jakości naszych produktów.
Gdzie mogę zgłosić reklamację?
Odeślij nam towar na adres:
Przesyłkownia.pl, ID e-shopu: 97489514, worki-filtry.pl, Plac Juliusza Słowackiego 1, 43–400 Cieszyn
a w formularzu „Reklamacja towaru” szczegółowo opisz wadę. Reklamację rozpatrzymy, tak aby była dla Ciebie satysfakcjonująca, a nowy towar prześlemy na Twój adres.
Jakich dokumentów potrzebuję, aby złożyć reklamację?
To proste. Do towaru, który odeślesz nam pocztą, dołącz formularz „Reklamacja towaru”, ze szczegółowym opisem wad i swoimi danymi kontaktowymi (adres, telefon, e-mail itd.).
Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Po wskazaniu sposobu rozpatrzenia reklamacji, zwykle rozpatrujemy ją natychmiast. W uzasadnionych przypadkach może się zdarzyć, że rozpatrzymy ją później. Rozpatrywanie reklamacji nie może jednak trwać dłużej niż 30 dni od dnia jej złożenia.