Reklamacje

Kupiłem worki do odkurzacza i nie pasują one do mojego modelu odkurzacza.

  • Taka sytuacja może się zdarzyć nawet w przypadku wysokiej jakości produktów. Jesteśmy tu po to, aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli nie uda nam się rozwiązać problemu telefonicznie ani mailowo, towar odeślij na nasz adres w terminie reklamacji (3 miesiące). Płatność za zamówienie zwrócimy Ci na rachunek lub wymienimy towar. Prosimy o opisanie wad w formularzu reklamacyjnym, abyśmy mogli poinformować producenta. Przyczyni się to do poprawy jakości naszych produktów.
  • Gdzie mogę zgłosić reklamację?

  • Odeślij nam towar na adres:
    Przesyłkownia.pl, ID e-shopu: 97489514, worki-filtry.pl, Plac Juliusza Słowackiego 1, 43–400 Cieszyn
    a w formularzu „Reklamacja towaru” szczegółowo opisz wadę. Reklamację rozpatrzymy, tak aby była dla Ciebie satysfakcjonująca, a nowy towar prześlemy na Twój adres.
  • Jakich dokumentów potrzebuję, aby złożyć reklamację?

  • To proste. Do towaru, który odeślesz nam pocztą, dołącz formularz „Reklamacja towaru”, ze szczegółowym opisem wad i swoimi danymi kontaktowymi (adres, telefon, e-mail itd.).
  • Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

  • Po wskazaniu sposobu rozpatrzenia reklamacji, zwykle rozpatrujemy ją natychmiast. W uzasadnionych przypadkach może się zdarzyć, że rozpatrzymy ją później. Rozpatrywanie reklamacji nie może jednak trwać dłużej niż 30 dni od dnia jej złożenia.
  • Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami. Skontaktuj się z nami.

    Ponadstandardowa gwarancja

    100%GWARANCJI NA ZWROT TOWARU

    możesz zwrócić towar do 3 miesięcy od daty zakupu bez podawania powodu

    możesz zwrócić nawet otwarte opakowanie worków

    możesz zwrócić towar nawet, gdy jeden worek został użyty i brakuje go w opakowaniu